زبان Fa En جمعه 22 آذر 1398 ساعت 9 و 55 دقیقه

نرم افزار اتوماسیون اداری دایا

(متعلق به شرکت ایده آل پرداز دایا)

امکان تست رایگان نسخه اصلی

جهت آشنایی بیشتر با قابلیت ها و امکانات نرم افزار اتوماسیون اداری دایا، به غیر از امکان دریافت دموی خرید نرم افزار، امکان کارکردن با نسخه اصلی

آن به مدت مشخص برای خریداران گرامی فراهم شده است.

به همراه دو نرم افزار کاربردی مکمل

با توجه به نیاز مجموعه های فعال اقتصادی به نرم افزار های مکملی همچون مدیریت مشتریان و مدیریت قرارداد ها در کنار نرم افزار اتوماسیون

اداری جهت ساماندهی روند داخلی خود، این نرم افزارها به صورت کاملا رایگان و مکمل نرم افزار اتوماسیون اداری دایا در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

بازگشت بی قید و شرط مبلغ خرید

با توجه به رقابت بین شرکت های ارایه دهنده محصولات و خدمات نرم افزاری و در راستای ایجاد فضای امن خرید و همچنین کمک به شما برای

خرید مطمئن تر، شرکت ایده آل پردازش دایا با شعار همراهی مشتری تا لحظه خرید امکان بازگشت بی قید و شرط مبلغ خرید نرم افزار را به مدت مشخص برای خریداران گرامی در نظر گرفته است.

بدون محدودیت در تعداد کاربر

با توجه به نگاه متفاوت مجموعه دایا برای آماده سازی نرم افزارهای کسب و کار با کم ترین میزان محدودیت جهت استفاده کاربران، محدودیت بر

تعداد کاربر که جزو راهکار های درآمدی هر مجموعه می باشد از بهش فروش نرم افزار حذف شده و هیچگونه محدودیتی در میزان و تعداد کاربران یک شرکت وجود ندارد.

در هر زمان و مکان بدون محدودیت مجموعه خود را مدیریت کنید‌

اتوماسیون اداری دایا

این اتوماسیون مانند دیگر اتوماسیون های اداری شرکت های همکار از ترکیب چند ماژول تشکیل شده که مجموع این نرم افزارها دارای کارایی مناسبی برای جمع آوری،

مستند سازی و ذخیره اطلاعات درون سازمانی و برون سازمانی می باشند. با انتخاب و خرید این نرم افزارها شما نیاز مجموعه خود به نامه نگاری های کاغذی را به حداقل رسانده و با استفاده از سیستم الکترونیک نامه نگاری امکان دسترسی به آرشیو اطلاعات را تا حد ایده آل افزایش می دهید.

مدیریت مشتریان رایگان

این ماژول به عنوان ماژولی بسیار کاربردی و به صورت کاملا رایگان، در جهت تکمیل نرم افزار اتوماسیون اداری دایا و بالا بردن ارزش آن و در راستای اتوماسیون کردن هر

چه بیشتر فرآیندهای مشتریان در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد. این بخش از نرم افزار از سه قسمت کلی تشکیل شده است -1 ثبت اطلاعات کامل مشتریان ( شرکت ها، سازمان ها، افراد و پرسنل زیر مجموعه آنها) -2 امکان ثبت مکاتبات، تماس ها و آلارم های یادآوری برای تماس با مشتری -3 ایجاد فرم های سنجش مشتری بر اساس فرم های امتیازدهی

dashboard

نرم افزار تحت وب دایا

با توجه به نگاه مجموعه دایا برای آسان سازی استفاده از انواع نرم افزار های اتوماسیون شرکتی و همچنین از بین بردن انواع محدودیت ها، نرم افزار اتوماسیون اداری دایا

طبق آخرین تکنولوژی Net Core. و تحت وب پیاده سازی شده است، در نتیجه شما می توانید بدون هیچ محدودیتی در هر زمان و مکان از هر نوع دستگاه، سیستم عامل، موتور جستجوگر و... به نرم افزار اتوماسیون اداری خود دسترسی داشته و در لحظه مجموعه خود را مدیریت کنید.

مدیریت قرارداد های رایگان

این ماژول نیز به عنوان ماژول کاربردی دیگری، به صورت کاملا رایگان در جهت تکمیل نرم افزار اتوماسیون اداری دایا و بالا بردن ارزش آن همچنین در راستای ثبت دقیق

قرارداد های مجموعه، بالا بردن دقت امور قرارداد ها و اتوماسیون کردن هر چه بیشتر فرآیندهای مشتریان در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد. این بخش از نرم افزر با امکان دسته بندی قرارداد ها بر اساس هزینه ای و درآمدی، ثبت پرداخت ها، دریافت ها و ثبت خدمات قرارداد، همچنین امکان ایجاد آلارم بر حسب تاریخ شروع و پایان قرارداد، پرداخت ها و دریافت ها و ایجاد آلارم بر اساس تاریخ انجام خدمات ثبت شده در قرارداد آماده سازی شده است.

  • پکیج نرم افزار اتوماسیون اداری اقتصادی
  • خرید لایسنس نرم افزار
    ( نصب بر روی سرور مشتری )
  • راه اندازی و نصب (خرید لایسنس)
  • آموزش رایگان (ارایه پکیج آموزشی کامل)-آموزش آنلاین
  • بازگشت پول 30 روز استفاده بدون قید و شرط
  • تعداد کاربر نامحدود
  • پشتیبانی 6 ماه رایگان (آنلاین)
  • ارتقاء و بروزرسانی ها رایگان
  • درخواست خرید نرم افزار

  • ویژگی های پکیج های نرم افزاری دایا
  • راه اندازی و نصب
    (رایگان )
    آموزش
    (رایگان )
    بازگشت پول تعداد کاربر
    (نامحدود)
    پشتیبانی
    (رایگان )
    ارتقاء و بروزرسانی ها
    (رایگان )
    توضیحات
  • اتوماسیون اداری کوچک نصب به روش ابری - پرداخت آبونمان ماهیانه بر اساس فضای مصرفی - پرداخت هزینه اولیه بابت دو نرم افزار تکمیلی مدیریت مشتریان و مدیریت قرارداد ها
  • اتوماسیون اداری اقتصادی نصب بر روی سرور مشتری - واگذاری لایسنس کامل نرم افزار - استفاده از دو نرم افزار مدیریت مشتریان و مدیریت قرارداد ها

فرم درخواست دموی نرم افزار اتوماسیون اداری دایا

 

فرم دریافت مشاوره رایگان

:
:
:

  • وجه تمایز اتوماسیون اداری دایا با دیگر نرم افزارها:

    در اکثر نرم افزارهای اتوماسیون اداری نگاهی کلان و بسیار پیچیده به نیازهای مشتریان وجود دارد و موازی این نگاه، راه کارهایی پیچیده برای این نیازها در نظر گرفته شده، ما نیز در گذشته با این

    نگاه جوابگوی درخواست های مشتریان خود بوده ایم و با نرم افزارهایی پیچیده، حجیم و سنگین در راستای جذب بازارهای مخاطب قدم بر می داشتیم ولی طی سال های اخیر متوجه واکنش بخش قابل توجهی از بازار شدیم که برای بر طرف کردن نیازهای خود درگیر راهکارهای پیچیده مجموعه های نرم افزاری می شدند و در نهایت با دست خالی و بدون نتیجه گیری بابت خرید نرم افزاری کوچک، سبک و چالاک از تصمیم به خرید منصرف می شدند. امروز ما با این ادعا که با توجه به نیاز این بخش از بازار نرم افزاری مناسب آماده ارایه داریم با جامعه مخاطب خود به گفتگو نشسته ایم، البته وجوه تمایز زیادی از قبیل نرم افزارهای مکمل دیگری از قبیل: مدیریت مشتریان و مدیریت قراردادها و...  که به رایگان در اختیار مشتریان گرامی قرار می گیرند، وجود دارد که در بخش های دیگر به آنها نیز خواهیم پرداخت.

  • بخش های مختلف اتوماسیون اداری دایا:

    نامه نگاری و بایگانی اسناد

    نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب دایا بهترین ابزار در جهت حذف کاغذ و راه اندازی سیستم الکترونیک (Paperless) در سازمان شما می باشد. این نرم افزار امکان نامه نگاری بین مدیران و کارشناسان،

    ثبت و بایگانی نامه های وارده و صادره، پرینت اطلاعات مورد نیاز کاربربا یا بدون سربرگ را ایجاد کرده و با استفاده از انواع پوشه های مجازی به راحتی از فضای فیزیکی اشغال شده توسط مدارک و مستندات مکتوب اداری کاسته است.

     

    کارتابل اتوماسیون اداری

    نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب دایا، دارای کارتابلی قوی با امکان تفکیک نامه های داخلی، وارده، ارجاع شده و صادره می باشد.

     

    اتوماسیون من – امکان مدیریت کارهای شخصی

    این بخش از نرم افزار امکان ایجاد پوشه بندی با ساختار درختی برای بایگانی نامه های اداری و شخصی را فراهم نموده است. در بخش پیگیری امور، شما می توانید برنامه کاری شخصی با ثبت کارهای روزانه، هفتگی، ماهانه و یا سالانه خود را در نرم افزار TO DO LIST) ( ایجاد کرده، همچنین امکان دریافت آلارم بر اساس زمان بندی ها و بر برنامه ریزی های صورت گرفته برای شما فراهم شده است.

     

    ثبت نامه‌های وارده و صادره بر اساس نام شرکت

    در این بخش از نرم افزار با امکان ثبت سازمان ها، شرکتها، کارشناسان و همچنین مدیران آنها، شما می توانید هر نامه وارده و یاصادره را به یک یا چند شرکت، کارشناس و یا مدیر مرتبط کرده و در سیستم ثبت نمایید. این قابلیت هم به بایگانی بهتر نامه ها کمک کرده و هم برای یافتن نامه های ارسالی به یک شرکت و یا سازمانی خاص بسیار کارآمد می باشد.

     

     

    داشبورد مدیریتی نرم افزار

    یکی از امکانات جذاب این نرم افزار داشبورد مدیریتی آن می باشد. این فضا تمامی دسترسی های مورد نیاز به بهترین شکل در اختیارکاربرقرار گرفته و از این طریق کاربر حسی متفاوت را در استفاده از نرم افزار اتوماسیون اداری تجربه می کند. تجربه ای که حس راحتی در کار و وابستگی به استفاده از نرم افزار را ایجاد می کند.

  • هدف از به کارگیری اتوماسیون اداری دایا:

    اگر شما به دنبال خریداری یک نرم افزار اتوماسیون اداری سبک، چالاک و پویا هستید و همچنین در نظر دارید که امکانات مورد نظر خود را مقرون به صرفه در اختیار بگیرید و

    از خدمات پشتیبانی مناسبی نیز برخوردار شوید با برقراری ارتباط با مجموعه ایده آل پردازش و دریافت اطلاعات بیشتر به هدف خود بسیار نزدیک شده اید.

dashboard

تسلط به سازمان از طریق تلفن همراه

با توجه به اینکه مدیران مجموعه ها باید بتوانند از هر مکانی و در هر زمانی تسلط کافی به روند های جاری مجموعه خود داشته باشند، این نرم افزار به گونه ای طراحی شده که امکان کنترل و نظارت کافی و مستمر برای مدیران این مجموعه ها آماده و با توجه به این که این نیاز تنها از طریق تعریف شدن در گوشی تلفن همراه اشخاص امکان پذیر می باشد، طراحی مناسب و به روزی جهت نسخه موبایلی نرم افزار اتوماسیون اداری دایا تهیه شده است، همچنین در آینده ای نزدیک و در آپدیت های آتی نوید ارایه اپلیکیشن موبایلی این نرم افزار را به کاربران محترم می دهیم.

پروسه کاری درخواست خرید نرم افزار اتوماسیون اداری دایا:

تکمیل و ارسال فرم درخواست از طریق سایت بیزینس سافتور

تماس از طرف مشاوران و کارشناسان شرکت با شخص درخواست کننده.

ارسال دمو یا فعال کردن نسخه اصلی نرم افزار طبق نظر درخواست کننده محترم

  • الف:در صورت درخواست دمو، پیگیری جهت برطرف کردن سوالات پیش آمده احتمالی از درخواست کننده محترم توسط تیم پشتیبانی و مشاوران فروش
  • ب: درصورت دریافت نسخه اصلی نرم افزار ارایه زمانبندی ده روزه جهت تست نرم افزار و آشنایی با قابلیت ها و محیط نرم افزار

پیگیری نهایی از درخواست کننده محترم،

در نهایت:

  • افزودن به لیست خریداران نرم افزار
  • حذف از لیست متقاضیان نرم افزار