زبان Fa En شنبه 27 مهر 1398 ساعت 8 و 30 دقیقه

پکیج نرم افزار اتوماسیون اداری رایگان

اتوماسیون اداری رایگان دایا

یک اتوماسیون اداری با امکانات کامل ، نامه نگاری و بایگانی جهت استفاده در سیستم های اداری کوچک ومتوسط بر پایه نصب بر فضای ابری، شما بدون پرداخت هیچ هزینه ای با تکمیل فرم درخواست و ارایه به تیم فروش مجموعه این نرم افزار را در اختیار خواهید گرفت و جهت استفاده از ان به روش آبونمون ماهیانه بدون محدودیت در زمان و تعداد کاربر ، آن هم فقط و فقط با پرداخت مبلغ 49 هزار تومان (ماهیانه) مالک این امکانات خواهید بود، بدین صورت نه تنها مجموعه خود را از طریق روش های نوین اداری مدیریت می کنید بلکه به بالا بردن راندمان کاری نیروهای خود کمک به سزایی کرده اید.

امکانات نرم افزار

  • 1- نامه نگاری و بایگانی اسناد
  • 2- کارتابل اتوماسیون اداری
  • 3- اتوماسیون من – امکان مدیریت کارهای شخصی
  • 4- ثبت نامه‌های وارده و صادره بر اساس نام شرکت
  • 5- داشبورد مدیریتی نرم افزار

امکانات فروش

  • 1- راه اندازی و نصب (شامل هزینه )
  • 2- آموزش- رایگان (ارایه پکیج آموزشی کامل)
  • 3- بازگشت پول 30 روز بازگشت بدون قید و شرط
  • 4- تعداد کاربر نامحدود
  • 5- پشتیبانی رایگان (آنلاین)
  • 6- ارتقاء و بروزرسانی ها رایگان
پکیج 2 امکان ارتقا به پکیج 2 با پرداخت هزینه مابه التفاوت و استفاده از امکانات گسترده تر آن پکیج بر روی فضای ابری
پکیج 3 امکان ارتقا به پکیج 3 با پرداخت هزینه مابه التفاوت و استفاده از امکانات گسترده تر همچنین نصب بر روی سرور خریدار

  • ویژگی های پکیج های نرم افزاری دایا
  • راه اندازی و نصب
    (رایگان )
    آموزش
    (رایگان )
    بازگشت پول تعداد کاربر
    (نامحدود)
    پشتیبانی
    (رایگان )
    ارتقاء و بروزرسانی ها
    (رایگان )
    توضیحات
  • اتوماسیون اداری رایگان (پکیج اول) نصب به روش ابری - پرداخت آبونمان ماهیانه بر اساس فضای مصرفی
  • اتوماسیون اداری کوچک (پکیج دوم) نصب به روش ابری - پرداخت آبونمان ماهیانه بر اساس فضای مصرفی - پرداخت هزینه اولیه بابت دو نرم افزار تکمیلی مدیریت مشتریان و مدیریت قرارداد ها
  • اتوماسیون اداری اقتصادی (پکیج سوم) نصب بر روی سرور مشتری - واگذاری لایسنس کامل نرم افزار - استفاده از دو نرم افزار مدیریت مشتریان و مدیریت قرارداد ها

امکان تست رایگان نسخه اصلی

جهت آشنایی بیشتر با قابلیت ها و امکانات نرم افزار اتوماسیون اداری دایا، به غیر از امکان دریافت دموی خرید نرم افزار، امکان کارکردن با نسخه اصلی

آن به مدت مشخص برای خریداران گرامی فراهم شده است.

بدون محدودیت در تعداد کاربر

با توجه به نگاه متفاوت مجموعه دایا برای آماده سازی نرم افزارهای کسب و کار با کم ترین میزان محدودیت جهت استفاده کاربران، محدودیت بر

تعداد کاربر که جزو راهکار های درآمدی هر مجموعه می باشد از بهش فروش نرم افزار حذف شده و هیچگونه محدودیتی در میزان و تعداد کاربران یک شرکت وجود ندارد.

اتوماسیون اداری دایا

این اتوماسیون مانند دیگر اتوماسیون های اداری شرکت های همکار از ترکیب چند ماژول تشکیل شده که مجموع این نرم افزارها دارای کارایی مناسبی برای جمع آوری،

مستند سازی و ذخیره اطلاعات درون سازمانی و برون سازمانی می باشند. با انتخاب و خرید این نرم افزارها شما نیاز مجموعه خود به نامه نگاری های کاغذی را به حداقل رسانده و با استفاده از سیستم الکترونیک نامه نگاری امکان دسترسی به آرشیو اطلاعات را تا حد ایده آل افزایش می دهید.

dashboard

نرم افزار تحت وب دایا

با توجه به نگاه مجموعه دایا برای آسان سازی استفاده از انواع نرم افزار های اتوماسیون شرکتی و همچنین از بین بردن انواع محدودیت ها، نرم افزار اتوماسیون اداری دایا

طبق آخرین تکنولوژی Net Core. و تحت وب پیاده سازی شده است، در نتیجه شما می توانید بدون هیچ محدودیتی در هر زمان و مکان از هر نوع دستگاه، سیستم عامل، موتور جستجوگر و... به نرم افزار اتوماسیون اداری خود دسترسی داشته و در لحظه مجموعه خود را مدیریت کنید.

درخواست نرم افزار اتوماسیون اداری رایگان

فرم دریافت مشاوره رایگان

:
:
:

امکانات فروش

ضمانت بازگشت مبلغ درصورت عدم رضایت مشتری تعداد کاربر نامحدود به روز رسانی رایگان نرم افزار به صورت اتوماتیک تحت وب
آموزش رایگان امکان ارتقاء از یک پکیج به پکیج بالاتر فقط با پرداخت هزینه مابه التفاوت 6 ماه پشتیبانی رایگان
تحت وب
به روز رسانی رایگان نرم افزار به صورت اتوماتیک
تعداد کاربر نامحدود
ضمانت بازگشت مبلغ درصورت عدم رضایت مشتری
6 ماه پشتیبانی رایگان
امکان ارتقاء از یک پکیج به پکیج بالاتر فقط با پرداخت هزینه مابه التفاوت
آموزش رایگان
درخواست دموی نرم افزار ۰۲۶-۳۳۵۲۴۱۸۱
پشتیبانی و فروش
درخواست دموی نرم افزار ۰۲۶-۳۳۵۲۴۱۸۱ پشتیبانی و فروش