زبان Fa En دوشنبه 23 تیر 1399 ساعت 16 و 53 دقیقه

آموزش نرم افزار اتوماسیون اداری بخش اطلاعات پایه سازمان

آموزش نرم افزار اتوماسیون اداری

تمامی اطلاعات پایه سازمان اعم از کارکنان، پست های کاری و مشتریان در این قسمت تعریف می شوند تا اطلاعات اولیه برای شروع کار نرم افزار کامل شود.

یکشنبه 5 خرداد 1398 ساعت 13:26

اطلاعات پایه:

 

اطلاعات اولیه لازم برای شروع کار با اتوماسیون اداری در این قسمت طراحی شده که دارای اجزا زیر است:

 

پست سازمانی

 

در این قسمت پست های سازمانی شما قابل تعریف،  ویرایش و حذف است.

 

 

نرم افزار اتوماسیون اداری

 

 

جدید:

 

برای ایجاد پست جدید گزینه جدید را انتخاب کنید.

 

 

اتوماسیون

 

 

در پنجره باز شده نام پست سازمانی را وارد کنید و اگر میخواهید این پست فعال باشد حتما تیک فعال بودن را بزنید. درآخر دکمه بروزرسانی را فشار دهید تا پست جدید وارد شود. در غیر  اینصورت اگر از تعریف پست جدید منصرف شده اید دکمه لغو را فشار دهید.

 

ویرایش:

 

برای ویرایش پست های تعریف شده ابتدا پست را انتخاب می کنید و سپس گزینه ویرایش را می زنید که امکان ویرایش پست را به شما می دهد.

 

حذف:

 

امکان حذف کردن پستهای سازمانی نیز در این نرم افزار اتوماسیون اداری وجود دارد که برای این کار ابتدا باید پست مورد نظر را انتخاب کنید و گزینه حذف را بزنید که یک تاییدیه برای شما باز می شود و اگر مطمئن به انجام این کار بودید پست حذف می شود.

 

شرکت ها

 

در قسمت شرکت ها از این نرم افزار، تمامی شرکت هایی که با سازمان شما کار می کنند قابل تعریف است تا به راحتی بتوانید بصورت جداگانه روند کاری و مکاتبات با هریک را پیگیری کنید.

 برای تعریف شرکت جدید گزینه جدید را بزنید تا به بخش زیر وارد شوید:

 

 

شرکت ها در نزم افزار اتوماسیون اداری

 

 

برای ایجاد شرکت جدید فیلدهای مختلفی باید تکمیل شود که شامل عنوان شرکتی که با شما همکاری دارد، کد اقتصادی، شناسه ملی، شرکت مادر، شماره تماس شرکت، شماره موبایل، آدرس ایمیل، کدپستی، شماره فکس و آدرس شرکت است. برای فعال بودن شرکت حتما گزینه فعال را بزنید و در آخر بروزرسانی کنید.

به ترتیب برای ویرایش و یا حذف هر شرکت از گزینه های حذف و ویرایش می توانید استفاده کنید.

 

اشخاص

 

اسامی تمامی اشخاصی که در شرکت شما مشغول به کار هستند در این قسمت وارد می شود، برای وارد کردن اشخاص در شرکت گزینه جدید را بزنید تا فرمی مانند تصویر زیر باز شود که دارای فیلدهای مختلفی است.

 

 

اشخاص اتوماسیون اداری

 

 

همانطور که در تصویر می بینید این قسمت شامل اطلاعات شخصی کارکنان مانند نام، نام خانوادگی، نام پدر، تاریخ تولد، کد ملی، نام پدر، تاریخ تولد، جنسیت، آدرس ایمیل، کدپستی، شماره تماس، شماره موبایل، شماره فکس، استان، شهر و آدرس و همچنین اطلاعات مربوط به حوزه کاری اشخاص شامل پست سازمانی و شرکت مادر است.

ویرایش و حذف همکاران سازمان نیز با گزینه های حذف و ویرایش امکان پذیر است.

 

شرکت های من

 

در قسمت شرکت های من هر یک از اعضا می تواند شرکت هایی که بر روی آن ها کار می کند را وارد کند این در واقع تفکیک شرکت ها براساس کارمندان است. در مقااله بعد به بررسی سیستم حقوق دسترسی می پردازیم.

تعداد بازدید : 363

ثبت نظر

ارسال