Fa En جمعه 2 فروردین 1398 ساعت 9 و 3 دقیقه

نرم افزار Microsoft CRM

نرم افزار Microsoft CRM

دوشنبه 29 شهریور 1395
rojand

شاید دیدگاه شما برای تهیه یک نرم افزار مدیریت مشتریان CRM رفع نیازهای امروزتان باشد ولی تجربه ثابت کرده که با گسترش فعالیت مجموعه اقتصادی شما، خواسته های شما نیز گسترش پیدا می کنند. در ادامه در مورد نرم افزار Microsoft CRM بیشتر توضیح داده میشود.

 

نرم افزار Microsoft CRM

 

تعداد کاربرانتان افزایش پیدا می کنند، گردش کارهایتان پیچیده تر می شود و رکوردهای ثبت شده شما افزایش چشمگیری پیدا می کنند، پس انتخاب بهینه انتخابی خواهد بود که بسیار انعطاف پذیر بوده و بتواند به شما در پیشبرد اهدافتان کمک کند. شما باید بتوانید بدون صرف هیچ هزینه اضافی کاربر جدید ایجاد کنید، گردش کار یا work flow های پیچیده را تعریف نمایید و بدون نگرانی از CRM تان چندین هزار یا شاید چندین میلیون رکورد ثبت کنید

 

اهمیتی ندارد شما چه کسی هستید، یک فروشنده حرفه ای، مسئول خدمات مشتریان یا کارمند مرکز پاسخگویی به مشتریان و یا مدیری پر مشغله که میخواهید بفهمید در سازمان شما چه می گذرد. شما می توانیدنرم افزار Microsoft CRM را در گوشی موبایل، روی تبلت  و یا بر روی لپ تاپ و کامپیوتر خود استفاده کنید تا همیشه در بهترین وضعیت بازدهی قرار بگیرید. و این از ویژگیهای نرم افزار Microsoft CRM  میباشد.

 

سیستم Microsoft Dynamics CRM چهار حوزه اصلی مدیریت کسب و کار اعم از مدیریت بازاریابی، مدیریت فروش، مدیریت خدمات مشتریان و مدیریت فعالیتها را تحت پوشش قرار می دهد. اهمیتی ندارد مسئولیت شما چیست یک فروشنده حرفه ای، مسئول خدمات مشتریان یا کارمند مرکز پاسخگویی به مشتریان و یا مدیری پر مشغله که میخواهید بفهمید در سازمان شما چه می گذرد. و این با نرم افزار Microsoft CRM  امکان پذیر میباشد.

 

برخی از رایج ترین کاربردهای نرم افزار Microsoft CRM

 

کاربردهای نرم افزار Microsoft CRM بشرح زیر میباشد:

  1. مرکز تماس یکپارچه با نرم افزار Microsoft CRM
  2. مدیریت خدمات مشتریان ( ویژه شرکتهای بیمه )
  3. مدیریت فروش خدمات
  4. مدیریت شکایات و درخواستهای مشتریان
  5. رتبه بندی مشتریان
  6. مدیریت فروش کالا
  7. تحلیل استراتژیک بازاریابی
  8. مدیریت ارتباط با مشتری در شرکتهای نرم افزاری
  9. مدیریت تأمین کنندگان
  10. مدیریت رویداد
  11. مدیریت وظایف و فعالیتها
  12. طراحی و اجرای کمپین بازاریابی
  13. یکپارچه سازی اطلاعات مشتریان

شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در ارتباط با شرایط به کار گیری CRM برای شرکت ها به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

تعداد بازدید : 112

ثبت نظر

ارسال