زبان Fa En شنبه 14 تیر 1399 ساعت 22 و 10 دقیقه

11 مورد از بهترین نرم افزارهای اتوماسیون گردش کار 2019

نرم افزار گردش کار| نرم افزار اتوماسیون| کارکرد نرم افزار اتوماسیون

انجام کارهای تکراری و وقت گیر اداری یکی چالش های پیش روی کسب و کارها به شمار می آید. امروزه بیشتر مشاغل به دنبال راهی برای افرایش بازدهی تیم های بازاریابی خود هستند. نرم افزارهای مختلفی در این زمینه وجود دارند که به افراد کمک می کنند. در این مقاله سعی کردیم 11 مورد از بهترین برنامه ها را در اختیار خوانندگان قرار دهیم.

شنبه 24 اسفند 1398 ساعت 13:7

نرم افزارهای اتوماسیون گردش کار به شما امکان استفاده از بهترین راهکار جهت انجام کارهای تکراری را می دهند. به عنوان مثال، نرم افزار مربوطه هر بار که شخصی فرم وب را پر می کند یا اطلاعاتی را از سیستمی به سیستم دیگر ارسال می کند، پاسخی را ارسال می کند. ما بهترین ابزارهای اتوماسیون کار را برای کمک به کسب و کارها، شناسایی کرده ایم.

زاپیر: اقدامات فعال کننده بین نرم افزارهای مختلف 
Automate. io: ایجاد گردش کار چند مرحله ای بین ابزارهای مختلف
GravityFlow: خودکارسازی فرم ساده برای هدایت گردش کار در وردپرس
KissFlow: تسهیل ارسال و تصویب در G Suite
Error: ایجاد گردش کار پیچیده خودکار بر اساس محرک های وابستگی به سبک گانت
Zoho: ایجاد برنامه های گردش کار سفارشی شده در مجموعه نرم افزار Zoho
Asana: استفاده از الگوهای ساده پروژه و جریان کار برای تیم های مدیریت پروژه
Active Campaign: خودکارسازی کمپین های بازاریابی از طریق ایمیل و بر اساس بخش های کاربری
HubSpot: صلاحیت و تقویت بازاریابی و فروش به صورت خودکار انجام می گیرد. 
Pipedrive: اتوماسیون کارهای اداری 
Monday: مدیریت گردش کار از طریق نشانه های بصری خودکار

 

نرم افزار گردش کار|نرم افزار اتوماسیون اداری| کارکرد نرم افزار اتوماسیون

 

1-زاپیر

یک نرم افزار اتوماسیون گردش کار است که باعث می شود نرم افزارهای شما با محصولات دیگر ارتباط برقرار کنند و ادغام شوند. مطمئنا، هنگامی که ابزار بازاریابی ارتباط با مشتری نظیر نرم افزارهای رسانه های اجتماعی یا فرم های شما به صورت خودکار بستر بازاریابی را با ایمیل فراهم می کنند، عالی است. اما اگر آنها این کار را نکنند چه باید کرد؟

زاپیر به شما امکان می دهد برای اتصال نرم افزار، اقدامات خاصی را انجام دهید. به عنوان مثال، CRM خود را به ابزار مدیریت پروژه متصل کنید و در هر زمان، آن را برای ایجاد پروژه جدید استفاده کنید. این امر به ویژه هنگام استفاده از نرم افزاری که قبلا با دیگر لوازم ارتباط نداشته است، مناسب است و اطلاعات توسط آن به روز می شود.

برنامه رایگان زاپیر به شما امکان می دهد تا حداکثر پنج کار را به طور همزمان انجام دهید و 100 مخاطب را در هر ماه بین برنامه های نرم افزاری متصل کنید. برنامه های پولی با قیمت های 20، 50، 125 و 250 دلار در ماه موجود است که اختیارات و میزان اطلاعات شما را افزایش می دهد. این برنامه ها همچنین به اقداماتی دسترسی دارند که شامل ارتباط با نرم افزار و سیستم عامل هایی نظیر Salesforce ، QuickBooks و PayPal است.

 

2-Automate. io

این نرم افزار مشابه سایر ابزارهای اتوماسیون نظیر زاپیر است. با این تفاوت که علاوه بر یکپارچه سازی، جریان کاری چند مرحله ای بین چندین برنامه ایجاد می شود. به عنوان مثال، هنگامی که شخصی فرم وب سایت شما را تکمیل کرد، آن را از طریق ایمیل به شما اطلاع دهند. سپس مخاطبی جدید در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری خود ایجاد کنید، آنها را بر اساس فاکتورهای مختلف به لیست ایمیل اضافه کنید و اولویت آنها را مشخص کنید. Automate. io، برنامه ای رایگان دارد که به شما امکان ایجاد پنج نوع اتوماسیون گردش کار را می دهد. این کار باعث می شود که در هر ماه 250 کار را همگام سازی کنید. برنامه هایی با قیمت 25، 49 و 99 دلار در هر ماه تعداد اتوماسیون ها و اقدامات را افزایش می دهند. یکپارچگی بین بسیاری از ابزارهایی که متخصصان فروش هر روز از آن استفاده می کنند که شامل نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت پروژه هستند. این نرم افزار، یکی از ابزارهای مدیریت گردش کار ایده آل برای تیم هایی است که می خواهند گردش خودکار خود را با ابزارهای مختلف و متناسب با نیازهای خود تنظیم کنند. در حالی که همه آنها را برای اتصال و به اشتراک گذاری اطلاعات تنظیم می کنند.

 

3-GravityFlow

یک نرم افزار اتوماسیون گردش کار است که با فرم های Gravity کار می کند. این فرم یک افزونه وردپرس است که برای ایجاد فرم های تماس و راهنما استفاده می شود. این نرم افزار به شما امکان می دهد گردش کار چند مرحله ای را بر اساس موارد ارسال شده از طریق فرم های متناظر به راحتی ایجاد کنید. به عنوان مثال، اطلاعات مخاطب را به نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ارسال کنید و آدرس ایمیل مخاطبین را به لیست خود اضافه کنید.

GravityFlow در هر سال 97 دلار برای کار بر وب سایت دریافت می کند. همچنین برنامه ای متشکل از 5 سایت توسط کسب و کارهای کوچک و توسعه دهندگان وب سایت مورد استفاده قرار می گیرد و 227 دلار در سال هزینه دارد. این برنامه پایه برای سازمان های کوچک که مایل به ارتباط فرم های پیشرفته سایت ورد پرس خود با ابزارهای اتوماسیون گردش کار هستند، مناسب است. این برنامه برای مشاغلی است که روند کار خود را با برندها و سایت های مختلف مدیریت می کنند.

GravityFlow انتخابی عالی برای مشاغل کوچک است که عمدتا مبتنی بر وب هستند و بازاریابی خود را بر اساس بازدید کاربران انجام می دهند. با استفاده از این نرم افزار اتوماسیون کار، تیم های بازاریابی و فروش با استفاده از فرم ها و گردش کار آسان، بازاریابی خود را انجام می دهند. همچنین جهت انتقال اطلاعات مخاطب به نرم افزار مربوطه و سایر ابزارهای بازاریابی، ایده آل هستند.

 

4-KissFlow

این مورد نیز یک نرم افزار اتوماسیون گردش کار است که برای ایجاد سهولت در کار با G-Suite ساخته شده است. کاربران با نصب برنامه های دلخواه، گردش کاری خودکار ایجاد می کنند و سپس نمودار شرایط خاص، محرک ها و اقدامات انجام شده را بررسی خواهند کرد. از آنجا که در برنامه های گوگل این مورد موجود است، KissFlow شامل مراحل G-Suite مانند اتصال اسناد از طریق گوگل درایو و انتقال اطلاعیه ها از طریق جیمیل است.

برنامه اولیه که دارای حداقل 10 نیاز کاربر است، 9 دلار برای هر کاربر هزینه دارد. همه برنامه ها و ویژگی های آنها در دسترس هستند. اگر چه این نرم افزار به مشاغل اجازه استفاده از مجوزهای مختلف به کاربرانی که به آنها نیاز دارند را می دهد. قیمت های ویژه برای کسب و کارهای خصوصی و همچنین سازمان های بزرگ با بیش از 100 کاربر در دسترس است.

KissFlow برای تیم ها طراحی شده است. علاوه بر آن، این نرم افزار اتوماسیون گردش کار، برای مشاغلی که نیاز به اتوماسیون فرآیندهای بخش های مختلف دارند نیز بهترین گزینه به شمار می آید. به عنوان مثال، این برنامه فرآیندی را که تیم ها در بخش های مختلف درگیر انجام آن هستند، خودکار می کند. سازمان های بزرگتر که فرآیندهای مشارکتی چند مرحله ای را مدیریت می کنند، از توانایی این برنامه برای نگهداری افراد خود در همان صفحه و پیشبرد پروژه ها بهره می برند.

 

5-Error

Wrike یک نرم افزار اتوماسیون گردش کار است که به شما امکان می دهد جریان کاری ایجاد کنید که اعضای تیم به طور خودکار از شروع پروژه یا روند فروش اطلاع پیدا کنند. به عنوان نمونه، این نرم افزار به مدیر حساب در زمان اعلام آمادگی کاربران هشدار می دهد و موجب ارتباط میان آنها برای توسعه تیم تجاری می شود. همچنین فرآیند بررسی و تصویب را به صورت خودکار انجام می دهد و مراحل دستی را برای پیشبرد معاملات و پروژه ها حذف می کند. Wrike دارای یک برنامه اولیه رایگان است که شامل 5 اعضای تیم و یک لیست کار مشترک است. برنامه این تیم با هزینه ماهیانه 9. 80 دلار و 24. 80 دلار در دسترس هستند. این گروه از نرم افزار اتوماسیون گردش کار شامل ابزارهای بیشتر برای شخصی سازی، گزارش دهی و مدیریت گردش کار است. علاوه بر آن، این نرم افزار شامل ارتباط با ابزارهایی مانند Google Drive، Dropbox، Office 365 و Microsoft Excel است. Wrike به تیم ها امکان ایجاد جریان کاری، تخصیص وظایف، نظارت بر پیشرفت و ارسال اعلان ها را به طور همزمان می دهد. این نرم افزار اتوماسیون گردش کار برای آژانس های تبلیغاتی و شرکت های تولیدی که به دنبال پیشرفت جریان های کاری پیچیده به صورت خودکار هستند، مناسب است.

 

نرم افزار گردش کار|نرم افزار اتوماسیون اداری| کارکرد نرم افزار اتوماسیون |مدیریت گردش کار

 

6-Zoho Creator

این نرم افزار نیز یکی دیگر از برنامه های نرم افزار اتوماسیون گردش کار است که به شما امکان ایجاد برنامه های سفارشی را می دهد. در این صورت شما قادر به انجام کارهای خود در مجموعه نرم افزارهای Zoho به طور خودکار هستید. بهتر است از الگوهایی استفاده کنید که شامل ردیابی پروژه، مدیریت فروش، مدیریت سفارش و مطابق با نیازهای خاص گردش کاری است. یکی از ویژگی های مناسب این است که نیازی به اطلاع از نحوه ساخت یک برنامه ندارید. البته با این تخصص توانایی تغییر کد را خواهید داشت. Zoho Creator یک برنامه رایگان دارد که به شما امکان می دهد برنامه ای را برای کاربر ایجاد کنید و برنامه های پیشرفته تری را ارائه می دهد که دارای ویژگی های مناسبی است.

برنامه های گران تر، شامل پشتیبانی از برنامه تلفن همراه و دسترسی به برنامه آفلاین و همچنین اعلان های موجود است. این برنامه برای تیم های فروشی که می خواهند کنترل همه جانبه بر ابزارهای گردش کار خود داشته باشند، مناسب است. همچنین برای افرادی که مایل به سرمایه گذاری برای پیکربندی کامل نرم افزار خود هستند نیز، گزینه مناسبی است. علاوه بر آن، Zoho Workplace مجموعه ای از پردازش کلمه، ایمیل و ذخیره سازی ابر یکپارچه است که برای مشاغلی که نیازمند راه حل های تفکیک شده برای نیازهای نرم افزاری خود هستند، انتخابی بسیار مناسب به شمار می آید.

 

7-Asana

یک ابزار مدیریت پروژه و اتوماسیون گردش کار است. Asana به شما امکان می دهد که گردش کار تیمی را ایجاد کنید، اعضای تیم را اضافه و وظایف آنها را تعیین کنید و بر روند کلی پروژه نظارت داشته باشید. کاربران از قالب ها برای پروژه های مشابه استفاده می کنند. این نرم افزار همچنین در مدیریت روند فروش شما مورد استفاده قرار می گیرد و شامل ویژگی های مختلفی است. این برنامه نیز دارای نرم افزار اولیه رایگان است و برنامه های این تیم با هزینه ماهانه 9. 99 دلار ارائه می شود. طرح حق بیمه با قیمت 9. 99 دلار شامل ویژگی های جدول زمانی، زمینه های سفارشی و گزارش پیشرفته است.

برنامه های کسب و کار با قیمت 19. 99 دلار شامل اجرا و آموزش و مرتب کردن پروژه ها در یک نما است. Asana مخصوصا برای شرکت هایی که روی پروژه های مشتری مانند آژانس های بازاریابی، طراحان و برنامه ریزان کار می کنند، بسیار مفید است. این نرم افزار به اندازه کافی قدرتمند برای پیچیده ترین پروژه ها است. در عین حال، روند استفاده از آن برای تیم های کوچک آسان است. به همین دلیل این نرم افزار به ابزار اتوماسیون گردش کار عالی تبدیل شده است.

 

8-Active Campaign

این مورد نیز یک نرم افزار اتوماسیون گردش کار قدرتمند و در عین حال آسان برای استفاده است. Active Campaign با تقسیم کاربران بر اساس مشارکت ایمیل آنها و همچنین میزان فعالیت آنها در وب سایت شما، امکان ایجاد گردش های گسترده در بازاریابی را فراهم می کند. قیمت این نرم افزار در ماه از 29 دلار برای حداکثر 1000 مخاطب آغاز می شود. این برنامه شامل ارسال نامحدود ایمیل و اتوماسیون کار و بازاریابی است. ویژگی های دیگر مانند امتیاز دهی، مدیریت ارتباط با مشتری، سفارشی سازی پیشرفته و برند سازی در برنامه هایی با قیمت بالاتر از 70 یا 159 دلار موجود است.

علاوه بر آن، قیمت آن به تدریج بر اساس تعداد مخاطب شما، افزایش می یابد. Active Campaign برای مشاغلی که می خواهند برای مشتریان ایمیل ارسال کنند، لیستی را برای هدف قرار دادن مشتریانی خاص فراهم می کند. شرکت هایی که متمایل به جذب آنلاین هستند، به راحتی از این برنامه برای طراحی جریان کار، استفاده می کنند.

 

9-HubSpot

این برنامه بک پلت فرم اتوماسیون گردش کار است که به تولید صفحات سایت، خودکار کردن گردش کار، صفحات فرود، فرم های مختلف و ایجاد لیست های ایمیل کمک می کند. همچنین از امتیازات آن برای مشاغلی که به دنبال اتوماسیون و پیگیری روند کار خود هستند، استفاده می کند. HubSpot دارای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری به صورت رایگان است که این مورد اطلاعات مشتریان را جمع آوری می کند و موجب مدیریت روند فروش شما می شود. برنامه های پولی با قیمت 50 و 800 دلار در دسترس هستند و ویژگی های پیشرفته اتوماسیون گردش کار را دارد. این خصوصیات به شما در هدایت پرداخت مشتریان کمک می کند.

 ابزار فروش این نرم افزار شامل امکان ایجاد پاسخ های اتوماتیک برای سوالات مطرح شده از طرف مشتریان، اعلان های خودکار در هنگام تعامل با ایمیل یا وب سایت شما و مدیریت خط فروش شما است. این برنامه به گونه ای طراحی شده است که ابزاری همه جانبه در اتوماسیون بازاریابی باشد. همچنین برای شرکت های خدماتی نظیر طراحان داخلی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

10-Pipedrive

این برنامه یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری است که شامل ابزارهای قدرتمند اتوماسیون گردش کار است و به تیم شما در کاهش کارهای دستی کمک می کند. به عنوان مثال، با استفاده از این نرم افزار هر بار که فرمی پر می شود، به طور خودکار ایمیلی ارسال می شود. در نتیجه، کاربر مورد نظر به لیست مشتریان شما اضافه می شود. طرح های Pipedrive با هزینه 15 دلار برای هر کاربر، در هر ماه است. با این حال، ویژگی های اتوماسیون گردش کار، فقط با برنامه های 29 و 59 دلاری در دسترس افراد قرار می گیرد. این برنامه همچنین شامل قالب های ایمیل، ردیابی و همچنین برنامه زمان بندی خودکار برای قرار های مشتری است. Pipedrive برای تیم های فروش که نیازمند مدیریت گردش کار هستند، ایده آل است. تیم های فروش میدانی از این گردش کار در کاهش زمان صرف شده برای کارهای اداری استفاده می کنند.

 

نرم افزار گردش کار| نرم افزار اتوماسیون| کارکرد نرم افزار اتوماسیون|بهترین نرم افزار گردش کار

 

11-Monday

Minday.com یک روش برای مدیریت پروژه بصری است که به تیم ها امکان ایجاد تابلوهای گردش کار را می دهد. این ابزار به عنوان ابزار مدیریت پروژه یا انواع دیگر کارها که تیم های فروش به طور منظم از آنها استفاده می کنند، تنظیم می شود. یکی از بزرگترین مزایای این مورد آن است که یک دید کلی با سطح بالایی از پیشرفت تیم با یک نگاه ارائه می دهد. این برنامه با 25 دلار در هر ماه برای 5 کاربر شروع به کار می کند و شامل فرم های جاسازی شده، برنامه های تلفن همراه و نمای ستون برای گردش کار پروژه ها است.

برنامه های گران تر ویژگی هایی مانند نمایش تقویم و جدول زمانی، سفارشی سازی و جستجو، ردیابی و افزایش ذخیره سازی فایل ها را ارائه می دهد. این نوع از ابزار گردش کار، برای تجارت هایی که خدمات مبتنی بر پروژه را به مشتریانی مانند آژانس های بازاریابی یا شرکت های ساختمانی ارائه می دهند، بسیار مناسب است. این مورد همچنین برای مشاغلی که نیازمند روشی برای مدیریت و کنترل نیروی دور کار خود هستند، مناسب است.

نحوه انتخاب بهترین نرم افزارها

ابزارهای اتوماسیون گردش کار، باید موجب صرفه جویی در وقت و انرژی شما شوند. از بین بردن کارهای دستی که توسط نرم افزار انجام می شود، موجب راحتی کار شما و تیم می شود. ما تعداد زیادی از این ابزار اتوماسیون را بررسی کردیم و آن مواردی که کار متخصصان فروش را کمی آسان می کند را ذکر کردیم. برای انجام این بررسی به موارد زیر توجه کردیم:

  • سهولت تنظیم و استفاده: در این بررسی ما به ارزیابی سادگی و قابل اعتماد بودن نرم افزار پرداختیم.
  • قابلیت دسترسی: به هزینه نرم افزار و ابزارهای مورد نیاز آن نیز توجه داشتیم.
  • تجزیه و تحلیل و گزارش: ما انواع نظارت و گزارش برای کنترل گردش کار را در نظر گرفتیم.
  • پشتیبانی: پشتیبانی و آموزش موارد ذکر شده را ارزیابی کردیم و در رابطه با ارائه خدمات ایمیل و تلفن به مشتری نیز تحقیق کردیم.
  • ارتباط با ابزار فروش: به بررسی چگونگی اتصال و ارتباط این نرم افزار های اتوماسیون گردش کار پرداختیم.

نتیجه

امروزه صدها ابزار اتوماسیون موجود است که انتخاب صحیح آنها در روند کار موثر است. توجه به این که چه نرم افزاری از پس تمام کارهای مورد نیاز شما بر می آید، امری مهم و ضروری است. زیرا این ابزارها شرایط یکسانی ندارند. این متن به شما در راهنمایی شناخت بهترین نرم افزار مورد نیاز و صرفه جویی در زمان و تلاش کمک می کند.

تعداد بازدید : 45

ثبت نظر

ارسال