زبان Fa En یکشنبه 30 شهریور 1399 ساعت 16 و 23 دقیقه

چگونه کسب و کارهای کوچک می‌توانند بازارهای محلی را تصاحب کنند

کسب و کار | اینترنت | فعالیت آنلاین | سئوی محلی | بازاریابی ایمیل

بررسی‌های آنلاین بخش مهمی از رتبه‌بندی جست‌وجوی محلی شما هستند. به علاوه، بررسی‌های آنلاین نسخه مدرنی از تبلیغات به شمار می‌روند و می‌تواند مشتریان جدید را متقاعد کند تا از کسب‌و‌کار کوچک شما استفاده کنند یا از آن استفاده نکنند.

چهارشنبه 17 آذر 1395
rojand

فعالیت آنلاین داشته باشید

 

طبق تحقیقات ، ۳۹ درصد از خریداران قبل از خرید از یک محل فیزیکی ، آن محصول را به طور آنلاین جست‌وجو می‌کنند. بنابراین اگر کسب‌و‌کار کوچک شما در اینترنت حضور داشته باشد می‌تواند در این رقابت موفق شود. اما کسب و کارهای کوچک چگونه می‌توانند در حوزه آنلاین فعال باشند؟

 

 سئوی محلی خود را تقویت کنید

 

تمرکز روی تقویت سئوی محلی کسب و کار کوچک به ایجاد ترافیک بیشتر برای وب‌سایت شما و در نهایت فروش بیشتر برای کسب و کارتان کمک خواهد کرد. ۹۷درصد از مصرف‌کنندگان برای جستو جوی کسب و کارهای محلی وارد فضای آنلاین می‌شوند. پس بهتر است سئو را اولویت خود قرار دهید. به علاوه، گوگل تاکید بیشتری روی جست‌وجوی محلی دارد. این شرکت نتایج محلی خود را تغییر داده است تا روی سه کسب‌و‌کار اول برای یک جست‌وجوی خاص تمرکز کند.

 

 بررسی‌های آنلاین را افزایش دهید

 

بررسی‌های آنلاین بخش مهمی از رتبه‌بندی جست‌وجوی محلی شما هستند. به علاوه، بررسی‌های آنلاین نسخه مدرنی از تبلیغات به شمار می‌روند و می‌تواند مشتریان جدید را متقاعد کند تا از کسب‌و‌کار کوچک شما استفاده کنند یا از آن استفاده نکنند. در واقع، ۶۷ درصد از مصرف‌کنندگان گفته‌اند که تصمیم آنها برای خرید بسیار تحت تاثیر این بررسی‌های آنلاین است.

 

 از بازاریابی ایمیل استفاده کنید

 

بازاریابی ایمیل یک منبع برای کسب‌و‌کارهای کوچک است. این روش به شما یک ابزار مقیاس پذیر می‌دهد تا با مشتریان فعلی، گذشته و بالقوه خود در ارتباط باشید. در واقع، به نظر می‌رسد که اکثر کسب‌ و‌کارهای کوچک بیشتر انرژی خود را صرف رسانه اجتماعی می‌کنند تا ایمیل در حالی‌که طبق تحقیقات تاثیر بازاریابی ایمیل سه برابر بیشتر است.

 

اتوماسیون اداری

 

 با روی کار آمدن سیستم های اتوماسیون اداری کوچک و بزرگ، انقلابی در تجارت ها به وجود آمده است. این سیستم ها، مدیریت پروژه ها را متحول کرده است. از این گذشته با استفاده از سیستم های اتوماسیون اداری کوچک و بزرگ در تجارت ها مدیریت مشتریان نیز به سادگی امکان پذیر شده است.

مدیریت مشتریان در تجارت ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. سیستم اتوماسیون اداری با شناخت کافی از اهمیت مدیریت پروژه و مدیریت مشتریان ابزار های لازم را در اختیار مدیران قرار داده است. علاوه بر سیستم ها اتوماسیون اداری بزرگ، سیستم های اتوماسیون اداری رایگان نیز در اختیار تجارت ها قرار گرفته است.

شاید تصور کنید اتوماسیون اداری رایگان، نمی تواند برای تجارت ها سود مند باشد. اما تنها تفاوت این سیستم ها با سیستم های اتوماسیون اداری کوچک و بزرگ در ابزارها و نرم افزار های جانبی به کار رفته در این سیستم ها است.

اتوماسیون اداری به مدیران شرکت ها و تجارت های کوچک و بزرگ اجازه می دهد، در کمترین زمان ممکن و تنها با استفاده از ابزار های کارآمد موجود در این سیستم ها، بر تمامی بخش های موجود در تجارت نظارت داشته باشند. به این ترتیب، هیچ قسمتی از تجارت از چشم مدیران پنهان نمی ماند

تعداد بازدید : 1137

ثبت نظر

ارسال