این پکیج به نوعی پیشنهاد تکمیل شده پکیج یک می باشد با همان امکانات، شکل راه اندازی و نصب بر روی فضای ابری، تنها تفاوت این پکیج اضافه شدن دو نرم افزار کاربردی مکمل به آن می باشد،به این صورت که شما نه تنها یک اتوماسیون اداری کامل را در اختیار دارید بلکه برای سامان دهی مشتریان و ثبت و پیگیری قرار داد های مجموعه خود از این دو نرم افزار مکمل نیز بهرمند می شوید و تنها یک هزینه نصب بسیار مناسب اولیه به مبلغ آبونمان ماهیانه شما اضافه می گردد.
پکیج 2 | امکان ارتقا به پکیج 2 ،امکانات مشابه (نصب روی سرور خریدار ) |
راه اندازی و نصب (رایگان ) |
آموزش (رایگان ) |
بازگشت پول | تعداد کاربر (نامحدود) |
پشتیبانی (رایگان ) |
ارتقاء و بروزرسانی ها (رایگان ) |
توضیحات |
اتوماسیون اداری کوچک | نصب به روش ابری - پرداخت آبونمان ماهیانه بر اساس فضای مصرفی - پرداخت هزینه اولیه بابت دو نرم افزار تکمیلی مدیریت مشتریان و مدیریت قرارداد ها |
اتوماسیون اداری اقتصادی | نصب بر روی سرور مشتری - واگذاری لایسنس کامل نرم افزار - استفاده از دو نرم افزار مدیریت مشتریان و مدیریت قرارداد ها |
جهت آشنایی بیشتر با قابلیت ها و امکانات نرم افزار اتوماسیون اداری دایا، به غیر از امکان دریافت دموی خرید نرم افزار، امکان کارکردن با نسخه اصلی
با توجه به نیاز مجموعه های فعال اقتصادی به نرم افزار های مکملی همچون مدیریت مشتریان و مدیریت قرارداد ها در کنار نرم افزار اتوماسیون
با توجه به رقابت بین شرکت های ارایه دهنده محصولات و خدمات نرم افزاری و در راستای ایجاد فضای امن خرید و همچنین کمک به شما برای
با توجه به نگاه متفاوت مجموعه دایا برای آماده سازی نرم افزارهای کسب و کار با کم ترین میزان محدودیت جهت استفاده کاربران، محدودیت بر
این اتوماسیون مانند دیگر اتوماسیون های اداری شرکت های همکار از ترکیب چند ماژول تشکیل شده که مجموع این نرم افزارها دارای کارایی مناسبی برای جمع آوری،
این ماژول به عنوان ماژولی بسیار کاربردی و به صورت کاملا رایگان، در جهت تکمیل نرم افزار اتوماسیون اداری دایا و بالا بردن ارزش آن و در راستای اتوماسیون کردن هر
با توجه به نگاه مجموعه دایا برای آسان سازی استفاده از انواع نرم افزار های اتوماسیون شرکتی و همچنین از بین بردن انواع محدودیت ها، نرم افزار اتوماسیون اداری دایا
این ماژول نیز به عنوان ماژول کاربردی دیگری، به صورت کاملا رایگان در جهت تکمیل نرم افزار اتوماسیون اداری دایا و بالا بردن ارزش آن همچنین در راستای ثبت دقیق
با توجه به اینکه مدیران مجموعه ها باید بتوانند از هر مکانی و در هر زمانی تسلط کافی به روند های جاری مجموعه خود داشته باشند، این نرم افزار به گونه ای طراحی شده که امکان کنترل و نظارت کافی و مستمر برای مدیران این مجموعه ها آماده و با توجه به این که این نیاز تنها از طریق تعریف شدن در گوشی تلفن همراه اشخاص امکان پذیر می باشد، طراحی مناسب و به روزی جهت نسخه موبایلی نرم افزار اتوماسیون اداری دایا تهیه شده است، همچنین در آینده ای نزدیک و در آپدیت های آتی نوید ارایه اپلیکیشن موبایلی این نرم افزار را به کاربران محترم می دهیم.
در اکثر نرم افزارهای اتوماسیون اداری نگاهی کلان و بسیار پیچیده به نیازهای مشتریان وجود دارد و موازی این نگاه، راه کارهایی پیچیده برای این نیازها در نظر گرفته شده، ما نیز در گذشته با این نگاه جوابگوی درخواست های مشتریان خود بوده ایم و با نرم افزارهایی پیچیده،
نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب دایا بهترین ابزار در جهت حذف کاغذ و راه اندازی سیستم الکترونیک (Paperless) در سازمان شما می باشد. این نرم افزار امکان نامه نگاری بین مدیران و کارشناسان،
ثبت و بایگانی نامه های وارده و صادره، پرینت اطلاعات مورد نیاز کاربربا یا بدون سربرگ را ایجاد کرده و با استفاده از انواع پوشه های مجازی به راحتی از فضای فیزیکی اشغال شده توسط مدارک و مستندات مکتوب اداری کاسته است.
نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب دایا، دارای کارتابلی قوی با امکان تفکیک نامه های داخلی، وارده، ارجاع شده و صادره می باشد.
این بخش از نرم افزار امکان ایجاد پوشه بندی با ساختار درختی برای بایگانی نامه های اداری و شخصی را فراهم نموده است. در بخش پیگیری امور، شما می توانید برنامه کاری شخصی با ثبت کارهای روزانه، هفتگی، ماهانه و یا سالانه خود را در نرم افزار TO DO LIST) ( ایجاد کرده، همچنین امکان دریافت آلارم بر اساس زمان بندی ها و بر برنامه ریزی های صورت گرفته برای شما فراهم شده است.
در این بخش از نرم افزار با امکان ثبت سازمان ها، شرکتها، کارشناسان و همچنین مدیران آنها، شما می توانید هر نامه وارده و یاصادره را به یک یا چند شرکت، کارشناس و یا مدیر مرتبط کرده و در سیستم ثبت نمایید. این قابلیت هم به بایگانی بهتر نامه ها کمک کرده و هم برای یافتن نامه های ارسالی به یک شرکت و یا سازمانی خاص بسیار کارآمد می باشد.
یکی از امکانات جذاب این نرم افزار داشبورد مدیریتی آن می باشد. این فضا تمامی دسترسی های مورد نیاز به بهترین شکل در اختیارکاربرقرار گرفته و از این طریق کاربر حسی متفاوت را در استفاده از نرم افزار اتوماسیون اداری تجربه می کند. تجربه ای که حس راحتی در کار و وابستگی به استفاده از نرم افزار را ایجاد می کند.
اگر شما به دنبال خریداری یک نرم افزار اتوماسیون اداری سبک، چالاک و پویا هستید و همچنین در نظر دارید که امکانات مورد نظر خود را مقرون به صرفه در اختیار بگیرید و
امکانات فروش | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
ضمانت بازگشت مبلغ درصورت عدم رضایت مشتری | تعداد کاربر نامحدود | به روز رسانی رایگان نرم افزار به صورت اتوماتیک | تحت وب | |||
آموزش رایگان | امکان ارتقاء از یک پکیج به پکیج بالاتر فقط با پرداخت هزینه مابه التفاوت | 6 ماه پشتیبانی رایگان |
تحت وب |
به روز رسانی رایگان نرم افزار به صورت اتوماتیک |
تعداد کاربر نامحدود |
ضمانت بازگشت مبلغ درصورت عدم رضایت مشتری |
6 ماه پشتیبانی رایگان |
امکان ارتقاء از یک پکیج به پکیج بالاتر فقط با پرداخت هزینه مابه التفاوت |
آموزش رایگان |
فروش ویژه +989923475468
پشتیبانی و فروش درخواست دموی نرم افزار +989923475468 پشتیبانی و فروش